2013. március 3., vasárnap

Újra itt!

Szép jó napot mindenkinek!
Rég nem találkoztunk, rengeteg dolgom volt és figyelmemet a készülő regényem kötötte le. Az Áradat egyelőre szünetet tart. Hogy mikor kezdem el újra írni, arról fogalmam sincs, megállt, egyetlen lépést sem tudok tenni ezzel kapcsolatban. Krisz története lassan kibontakozik, bár olyan sok tenni való van, hogy néha azt sem tudom, hol áll a fejem. Folyamatosan ugranak be az ötletek, adatok, szereplők, néha olyanok is akiket egyelőre még nem ismerek. Csak árnyak a képzeletem szélén. De Krisz nem adja fel, de nem ám, folyamatosan tapossa az elmém, és nem akar békén hagyni, már tele jegyzeteltem két füzetet, de még mindig nem tartok sehol. Nem tudtam, hogy néhány szereplő ennyire életre kelhet az ember fejébe, folyton a parancsaikkal bombáznak, lassan már aludni sem tudok tőlük. Na mindegy. A történet folyamatos változásokon esik át. Krisz szörnyen utálta a szőke haját, így barna lett belőle. A történet folyamata is változásokon esett át, az évek, a miértek lassan válaszokat kapnak, és azt hiszem, hamarosan az első fejezet is elkészül, bár szörnyen lassan haladok vele. Félig megírom  aztán az egészet kitörlöm. Nem tudom hová vezet ez. Ennyit nem bajlódtam egyetlen történettel sem. És a segítségetekre is szükségem lenne. Képtelen vagyok rajzolni, de szükségem lenne Somaiel térképére. Még néhány adat leírása hiányzik és néhány név, de nehezen áttekinthető szövegben. Megpróbáltam lerajzolni, de nem sikerült valami jól. Ha esetleg valaki bevállalná  hogy szöveg alapján megrajzolja a térképet, hát őszintén megköszönném. Ismerek pár embert aki megtenné, de pénzért, és én abban hiányt szenvedek. Nos egyelőre ennyi lenne, ha valami végre összeáll, megosztom veletek, legalábbis annak aki kíváncsi rá és hamarosan felteszem a Somaiel térképéhez szükséges adatokat. Remélem lesz valaki aki betekint ide, nagyon régen nem adtam életjelet magamról. Köszönöm, hogy itt jártok. Ölelek mindenkit.

Nincsenek megjegyzések: